Publicitate

Publicitate – este o mare forţa  de influenţă , important e sa ştii cum să o foloseşti ! Participanţii la proiect vor învăţa – pentru ce se foloseşte publicitatea? Structura agenţiilor de publicitate, care sunt metodele creative în publicitate? Cum e să creezi un slogan reuşit publicitar? La finele cursului, eleviii vor elabora proiectul şi vor prezenta prima sa campanie publicitară.

Vârsta participanţilor: de la 13 la 17 de ani.
Durata: 3 luni (8 ore a câte 1,5 ore)

CURSUL:

1 lună.

  • Ce este “publicitatea” şi cine are nevoie de ea? Tipuri de publicitate. La ce produse se poate face publicitate?
  • Conceptul de “public ţinta”. Caracteristicile PŢ. Cum utilizezi cercetările de marketing.
  • Elaborarea conceptului de produs (descrierea produsului, descriere PŢ, denumirea, sigla, sloganul, personajul-imagine, caracterul, stabilirea preţurilor şi a locaţiilor de vânzare).
  • Publicitatea TV? Reiting-ul posturilor de televiziune, de ce depinde RP. Ce este un media-plan şi structura lui.
  • Ce este esenţial într-un spot publicitar? Elaborarea subiectului spotului TV (30 sec, 15 sec.., 5 sec.)
  • YouTube – oportunităţi de editare video, promovare.
  • Press- release,structura lui. Elaborarea unui comunicat de presă.
  • Presa scrisă. Cum să scrii un articol (structura, reguli, colaj foto). Exemple de lucrări de succes.
  • Scrierea articolelor: publicitare, în forma de “interviu”.

2 lună.

  • Proiectul publicitar: normele de elaborare. Particularităţile perceperii vizuale. Cine va crea şi cine va desena? Care sunt programele de calculator utile?
  • Machetarea revistei (1 şi ½ pagina) pentru plasarea outdoor.
  • Publicitatea radio: prin ce diferă de publicitatea TV, ratingurile, costurile de amplasare. Din ce se formează un spot publicitar,elaborarea media-planului.
  • Promovare pe internet: caracteristici, modalităţi,particularităţi. Site-uri importante de afaceri. Cele mai populare site-uri. Lucrul pe site-urile de socializare
  • Conceptul de promovare pe Internet. Elaborarea media-planului pentru a se promova in mediul online.
  • Site-ul companiei, structura. Regula celor trei clicuri. Cum să ridici clasamentul site-ului. Exemple de site-uri non-standard.
  • Elaborarea structurii propriului site.
  • Interacţiunea cu agențiile de publicitate. Acte de însoţire obligatorii.

3 lună

  • Cum se evaluează efectul publicităţii? Pentru ce este necesar planificarea vânzărilor?
  • Care sunt modalităţile de promovare a produsului (lanţul de distribuţie)? Exemple de acţiune, descrierea procedeelor, evaluarea efectului.
  • Elaborarea programelor de promovare a vânzărilor pentru lanţul de distribuţie.
  • Corectarea şi sincronizarea într-un plan-media unic . Ordinea şi esenţa campaniei publicitare.
  • Pregătirea către un discurs. Cum să sa faci o prezentare.
  • Pregătirea Prezentării,conform proiectului.Pregătirea şi repetițiile Prezentării proiectului.
  • Lecţia deschisă. Prezentarea proiectului propriu de publicitate.

Costul cursului pe lună: 1300 lei

Preţul pentru studii  include  toate cele necesare pentru asigurarea unui proces calitativ de instruire: materiale didactice, caiete de lucru, pixuri de firmă, materiale pentru organizarea jocurilor, diplome, cheltuieli de transport pe durata excursiilor.

Alegeți cursul (obligatoriu)

Numele și prenumele cursantului (obligatoriu)

Vârsta cursantului (obligatoriu)

Limba de predare (obligatoriu)
 Română Rusă

Adresa de email (obligatoriu)

Numărul de telefon (obligatoriu)

Cum ați aflat despre noi? (obligatoriu)
 Căutare pe Internet Reclame pe Internet Reclame la radio Reclame la TV Publicitate stradală De la prieteni