Relații Publice (PR)

pro-n_efros

Cu Natalia Efros-Bujor

Profesia “PR-manager” acelaş “specialist în relaţii publice”, a devenit în voga pe piaţa forţei de muncă. Profesia de manager în relaţii publice este interesantă şi variată. Aceasta este o compilaţie între scrierea comunicatelor de presă şi articolelor promoţionale, organizarea campaniilor de publicitate şi participarea la diverse conferinţe de presă, organizarea şi participarea la PR-evenimente. Acest job este interesant pentru cei care doresc zi de zi să facă faţa noilor provocări.

Cursul:

  • Ce este PR şi la ce este bun? PR-manager: ce vrea angajatorul?
  • Care sunt calităţile, pe care trebuie să le posede un PR-manager profesionist?
  • PR extern şi intern . Conceptul de interacţiune cu publicul ţintă şi publicul-cheie prin intermediul mass-media. Tipurile şi categoriile de public ţintă.
  • Utilizarea mijloacelor de comunicare in relaţiile cu publicul.
  • Principalele etape în relaţia cu mass-media.
  • PR şi mass-media. Relaţiile cu mass-media (“Mediarelations”).
  • Conferinţe de presă şi briefinguri. Info tururi şi excursii. Ateliere de lucru. „Mic dejun de presă” şi “mese rotunde”. Campanii de informare în mass-media.
  • Planificarea şi punerea în aplicare a campaniei de PR, ca un instrument de promovare a produselor şi serviciilor. Publicitate şi
  • PR – diferenţele principale şi oportunităţi.
  • Eveniment PR. Ce trebuie să ştiţi atunci când planificaţi, pregătiţi şi desfăşuraţi evenimentul? Conceptul de “suport informaţional”.
  • Interacţiunea cu sponsorii şi mass-media.
  • PR în afaceri. Relaţii Publice Corporative: managementul reputaţiei. Stabilirea şi consolidarea reputaţiei de afaceri.
  • PR în finanţe. Reuniunea Anuală a Acţionarilor. Seminare specializate şi conferinţe tematice. “Mic dejun de afaceri” şi “mese rotunde”. Ateliere de lucru pentru secretari de presă ale comunităţii financiare. Campanii de informare şi scrierea articolelor în mass-media financiare.
  • PR în politică. Elaborarea şi implementarea de strategii şi tactici de campanie electorală. Întâlniri cu alegătorii şi elaborarea de discursuri. Organizarea şi desfăşurarea de dezbateri politice.
  • Stabilirea şi consolidarea reputației pozitive. Lucrul cu formatorii de opinie publică.
  • Gestionarea crizelor şi conflictelor. Elaborarea de programe pentru reglementarea crizelor. Dezastre naturale. Situații excepţionale.
  • Formarea şi dezvoltarea de programe de PR.
  • Prezentarea programului de PR.

Vârsta participanţilor la curs: de la 13 la 17 de ani
Durata: 
1,5 luni (12 sesiuni câte 1,5 ore)
Costul cursului: 1900 lei

Preţul pentru studii include toate cele necesare pentru asigurarea unui proces calitativ de instruire: materiale didactice, caiete de lucru, pixuri de firmă, materiale pentru organizarea jocurilor, diplome, cheltuieli de transport pe durata excursiilor.

Trainer

Natalia Efros-Bujor


Om de comunicare și relații publice, cu o experineță de peste 8 ani. Face PR în una din cele mai mari Agenții din Chișinău și este lector la Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării, la Universitatea de Stat. Participă la diferite traininguri și conferințe internaționale pe comunicarea de criză, social media, CSR și altele. În 2011 a fondat Clubul Profesioniștilor în Relații Publice și Comunicare.

Alegeți cursul (obligatoriu)

Numele și prenumele cursantului (obligatoriu)

Vârsta cursantului (obligatoriu)

Limba de predare (obligatoriu)
 Română Rusă

Adresa de email (obligatoriu)

Numărul de telefon (obligatoriu)

Cum ați aflat despre noi? (obligatoriu)
 Căutare pe Internet Reclame pe Internet Reclame la radio Reclame la TV Publicitate stradală De la prieteni